30 Kasım 2013 Cumartesi

ŞİŞMAN KIZLAR ALWAYS WIN

 Bana bi söylesenize nasıl 3-4 yıl bi ilişkiyi sürdürebiliyosunuz? Yani nası ben anlamıyorum, zaten aşık olsam o da beni sevene iş ilişkiye gelinceye kadar hevesim kaçıyo. Allah benim belamı versin, sorun bendeyse demek.
 Hayır şu ana kadar ciddi anlamda birini sevdim hala seviyorum da zaten lakin hayvan gibi platonik. 7 yıldır böyle geldi böyle gidiyo. Anlamadığım şey 7 yıldır görüştüğümüz dakikaları toplayın o kadar sınırlı ki. Birbirimizi 1 yıl hiç görmediğimiz oldu ya da neredeyse iki yıl konuşmadığımız... Upuzun bi hikaye. Bi ara bi şey olmuş çocuk ilişkiyi arkadaşlıktan öteye götürmek istemiş, ben çakmamışım. İşte benim çakmadığım o sıralarda sen git şişman, böyle çirrkin ve manasız bi şekilde kişilik olarak da hiçbi çekiciliği olmayan bi kız bul. Siz diyeceksiniz ki e tabi kendi gözünden bakınca bilmem ne falan filan. 10 KİŞİDEN 10'U BU NASIL ÇİFT AMK DİYO. Sadece ben olsam tamam dicem o benim bakış açım ama değil... Şimdi artık 3768743298. yıllarını mı kutluyolar napıyolar bilmiyorum.
 Benim bilmek istediğim bu kız napıyo nasıl yapıyo da çocuk bıkmıyor. Allam bi de çocuk resmen gezegende yeni bi yakışıklılık trendi ortaya koyabilecek bi tip. Hani hep biri çok yakışıklıysa Brad Pitt deriz ya (hala diyo muyuz onu? adam öldü ölecek ama??) işte çocuk büyüdükçe öyle bi şeye dönüşüyo... Hadi sen Brad pitt gittin angelinaya bu ne bok yiyo ben onu anlamadım. Hani ben de dengi değilim şimdi götümden sallamayayım ama inanın ben resmen alexa chung gibi duruyorum kızın yanında.
 İnsanlara gidip ya işte kıza bak nasıl oluyo da elinde tutuyo muhabbeti yapınca "ya eheheh veriyo olum işte hahgfayhoho" diye direk yapıştırıyolar. He tamam da sanki güzel kızların cinsel hayatı yok mu ne saçma bi yanıttır o. İlişkinin boyutuna bağlı güzelliğin çirkinliğin ne alakası var bunda bi anlaşalım.
 Nerde bi yakışıklı gözüme kestirdimse gitti şişman kız buldu. Benim kaderim bu ya bana beddua mı ediyolar napıyolar. Her yerde "ben yiyorum yiyorum kilo almıyoruuuuum galiba metobalizmam hızlııı" diyorum ondan mı acaba. Of be şişman kızlar ne ahımı aldınız var ya.
 Böyle atıp tutuyorum da şu aralar öküz gibi semirdiğim için kilo almaya başladım gerçi bendeki kilo alma denilen şey ya yanaklarımın şişmanlaması ya popomun büyümesi. Onlar da bi şey değil ya hala toparlak sayılmam.
 Gideyim de yakışıklı erkek-çirkin kız sevgili takımlarının fotoğraflarına bakıp bok atayım.
EYV GİDİYOM
LANET OLSUN MANKEN GİBİ VUCÜTLARI OLAN KIZLARIN YALNIZ KALMASI SORUNSALI. Madem seksi erkekleri şişman kızlar kapacak bu milletin dur durak bilmez zayıflama çabası niye? Her gün öff yarın diyete başlıcam diyim de bari şişmanmışım gibi olsun.
Bİ GÜN SIRRINIZI ÖĞRENİCEM ULEN ŞİŞMAN KIZLAR.
 
 
Temsili bir aradığım ilişki fotoğrafı. Ne güzel uyumlular(dı) bakın, alexa şişman olsa olur muydu? Olmazdı tabi. Yine olmadı gerçi. Çok da irdelemeye gerek yok. By.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder