28 Mart 2014 Cuma

Yine boku avuçla yedim...

 Hmm blog açmışsın 18628391 yılda bir yazıyomuşsun çok güzel aq
Sınava ikinci sene hazırlanıyor oluşumu saymazsak çoğunlukla boşum (ki bu da çok bi boşluk olmuyor maalesef). Ders çalışmasam bile dershane özel ders vs derken ders çalışmamaya bile vaktim kalmıyor yaşasın ülkemizdeki eğitim sistemi!
 E sınava girdim tabi ne oldu bilmiyorum bi bok anlamadım resmen, napıyorlar sınava girmeden önce uyuşturucuyu dayıyorlar mı arama ayağına?? İki senedir böyle olmasının başka açıklaması olamaz çünkü (sessizce ben salağım diyip uzaklaşmaktansa başka sebepler arıyorum evet). 
 Bi de bu kitapçığın ve soruların yayınlanması muhabbeti var, tabi ülkede şu aralar olan en çirkin olay değil o yüzden şaşırmadım. Off derse mi odaklan, ülke derdine mi düş yoksa istediğin kadar çalışıp bi yerlere gelsen de bu ülkenin her zaman senin ağzına sıçmak için an kolladığını görüp siktir mi et...
 Neyse önümde daha sınav olduğu için kendimi bunları düşünmemeye zorluyorum. İstediğim kadar düşünmeyeyim ders çalışıyor muyum? Hayır ahajhak (aferin bi de iyi bi şeymiş gibi gülüyor gerizekalı). Çoğunlukla şuanda olabileceğim daha iyi yerleri düşünüp kafamı duvarlara sürtüyorum açıkçası. Hayalim ne onu bile bilmiyorum gençliğimin hayallerimin içine sıçtılar. 
 Buraya yazdıkça daha çok düşünüyorum gidip 1 haftadır yaptığım gibi öylece durayım aynanda durmadan bi şeyler yiyip en sevdiğim animenin nasıl bittiğini tekrar ve tekrar düşünüp ağlayayım. 
 Kimbilir bi daha ne zaman görüşürüz. Bye. 

(HİÇ CAPSLOCK KULLANMADIM MUTLU MUSUNUZ???)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder