18 Haziran 2014 Çarşamba

HAHAHA

Burada 10 ay önce bahsettiğim Turuncu'nun adını bile hatırlamıyor oluşum?????? 
DEMEK HER ŞEYİN İLACI ZAMANMIŞ. Gidip istediğimiz her boku yiyebiliriz önemli olan hayattan zevk almak sonrasında üzülecek bile olsak bakın nasıl geçiyor. BİLİMSEL KANITLI BİRİNCİ KİŞİDEN BİRE BİR ANLATIM ŞUAN.
İşin aslı böyle karşıdakine gaz verir gibi yaparak kendime gaz vermeye çalışıyorum. Duygularınızla oynadım... Ama herkes hayatını istediği gibi yaşayabilse çok güzel olmaz mıydı? Yani insan öldürüp ne bileyim yemek istemediğiniz sürece :( Ben zaten istediğimi yapmak istemesem bile o an elimden bi şey gelmiyor kendime söz geçiremiyorum ne istiyorsam çat o an yapıveriyorum. Bİ ŞEY ANLADINIZ MI Kİ? Yani kalbim ve beynim birleşip bana mantıklı karar alabileceğim bi süre tanımıyor o yüzden her halükarda mantıksız bile olsa o an istediğim neyse onu yapıyorum. Ha ama eğer düşünecek zamanım varsa boku yedik, CERNdeki bilim adamı elektronların çarpışmasına bu kadar kafa yormaz. En duygusal konuda bile mantık arar bulurum. O yüzden bana son anda karar verdirtceksiniz en güzeli, gönlümden geçen en gerçek istekler o an gün yüzüne çıkar. 
Normal insanlar ne yapıyor nasıl yürüyor bu işler hiç bilmiyorum. İnsanlığın bu konulardaki yaklaşımı nasıl?? 

Şimdi gidip bi kaç mantıklı karar alıcam dengelemek lazım.
Sayonara!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder