2 Ekim 2014 Perşembe

HMM HAYATIN YENİ Bİ DÖNEMİNE GİRMİŞİZ HYRLI OLSN TTLM

Üniversite üniversite dediniz noldu? Bi bok yok bu üniversitede. Bildiğin hayat, devam ediyosun öyle. Yeni insanlar, öğrenecek yeni şeyler, yeni SINAVLAR... Daha ikinci haftası okulun ben 3 tane sınava girdim be, iki sene yetmedi mi hayatımı kararttınız hala mı sınav be?
Yazın öyle boşluklar hissettim öyle boşluklar hissettim ki okul açılsın artık NOOOOLUR diye gözümden iki damla yaş gelmiş bile olabilir. Peki açıldı noldu? 19 yıldır bulamadığım dostu mu buldum? 19 yıldır bulamadığım aşkı mı buldum? Bilgiyi, kültürü mü buldum? Çok mu sosyalleştim? HİÇBİRİ AQ HİÇBİRİ. Daha yeni açıldı diceksiniz de daha ikinci günden herkes karşşiim oldu ben daha bugün milletle tanışıp konuştum. Geçen hafta tanışmak isteyen birini terslemişim de sözde ondan korkutmuşum heveslileri heralde, prdn arkdşlr lütfen benimle de tanışın, kaynaşın. YOU'RE MY BEST FRIEND IN A WORLD WE MUST DEFEND OO POKEMON hep birlikte söyleyelim nolur birlikte yakalayalım pokemonları... 
İşin özü 2 yıl, İKİ YIL kıçımı yırttım (ilk sene çalışmadı, utanmadan ikinci sene de çalışmadı) geldiğim noktaya bak. Üniversite sözde en iyilerinden, bölüm güzel eee noldu yani noldu şimdi benim hayatıma? Birden sonsuz mutlulukla dolup bütün korkularımı, endişelerimi, meraklarımı giderip hayatın anlamını çözemedim? Hala zevk aldığım bi şey yapmıyorum?? Ya ben neden zevk alıyorum? Neden zevk alıyosun kızım sen anlatsana biraz. Kafanın içinde her tilki dönüyo hiç sesin kesilmiyo ama kendine bi yaşam amacı bul desen sesin kesiliyo HAYIRDIR NİYE? 
Var ya şu hayatta dertsiz tasasız, biz burda napıyoruz amacımız ne diye düşünmeden bir gün geçiren varsa bravo. Problem bende demek arkadaş, resmen psikolojik bir durum var ortada. Psikolog da sözde çok normal konuşuyosun bi problem yok dedi ama teşhis koyuşuna bak yani AY ATOM VAR İŞTE DAHA DA BÖLEMİYON KÜÇÜK BAYAĞI O KADAR diyen bilim adamı gibi bi şey yani. Normal konuşuyomuşum, nasıl konuşayım da sen sıkıntım olduğunu anla acaba? DANNNY diye bağırıp bi çocuğun peşinden koşturayım ister misin?
Neyse arkadaşlar üniversite sucks. Öyle büyük umutlarla gelmeyin. 8 öğretmen giriyosa dersinize hayatınızda bi fark yaratacak maksimum 2 kişi falan çıkıyo, üniversite hocasının da bi numarası yok bildiğin düz insan. Siz ama tabi yine de napıyoruz biz bu hayatta bu nedir robot gibi tüm insanlar aynı şeyin peşinde sırayla orayı oku sınav burayı oku sınav sonra işsiz napıyoruz demeyin gelin okuyun aq çok güzel burası, su çok güzel gel. 
Ben gidip biraz panik atak geçireyim 816283791 gün sonra yazarım belki.  
Adiós

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder