17 Ağustos 2013 Cumartesi

Yağmurla Gelen Edith Piaf Aşkı

İzmir'de yağmur yağdı şimdi. Kuraklık varmış gibi (pek de yok sayılmaz) susuzluk varmış yağmur duasına çıkmışız da yağmur bekliyormuşuz gibi sevindim. Normalde şikayet ederim yağınca ama bu sefer çılgın attım evin içinde. Kendi kendime güldüm falan. Delilikten değil gerçekten içimden geldi. Yağmur yağınca bi de Edith Piaf dinleme isteği oluştu. Pek bilinen bi şarkısı la vie en rose dinleyesim geldi.
 
Neden aklıma geldi bilmiyorum. Çok sevdiğim bi şarkıdır gerçi ama ağlamadan dinleyemem. Yanlış olmasın sulu göz değilim tam tersi öküzün tekiyim ama Edith Piaf'ın yaşamını düşünüp şarkının sözlerini bağdaştırınca ne bileyim olum ağlıyorum işte NAPİİM?
Yağmurda aklıma neden gelmiş olabileceğini şimdi düşündüm de Jeux d'enfants diye bi film var İngilizcesi Love Me If You Dare çok sevdiğim bi filmdir. Pek çok sefer izledim la vie en rose çok geçer filmde. En sonunda yağmur yağarken çocuk kıza söyler ondan kaldıysa demek.
Nereye bağlayayım bilmiyorum. Bu yağan yağmur bana çok farklı şeyler hissettirdi. Biri gelecekse böyle yaz yağmuru gibi gelsin. Çok yersiz bi şekilde neşeleneyim. Gelsin Edith Piaf dinleyelim, o da ağlayacaksa tabi ben tek başıma ağlayıp ne yapayım. Yağmur normalde insanlara ilham verir bana saçmalayacak ortam yaratıyor. Ulen yağmur hani bana ilham çok ayıp ediyon Allaam ben de aynı göğün altındayım herkese var da bana yok mu?
Tamam neyse bi daha ki yağmura. Bİ DE YAZ YAĞMURUYDU YAZIKLAR OLSUN. Tamam hiç değilse yağmurda bi Edith Piaf keyfimiz oldu. Gideyim de dinleyip biraz daha ağlayayım HOF
 
Alın size filmde bahsettiğim kare;
AY ÇOK ROMANTİK. O ELBİSENİN ALTINDAKİ BABETLER AYRI Bİ DÜNYA, O OLMAMIŞ KIZIM ÇIKAR ONU DUYGUSALLIĞA SIÇMIŞSIN AFEDERSİN. BY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder